Dagens Dagbok – Söndagen den 3 januari 2010 – Morgonen + Förmiddagen.


Även i morse så larmade min mobil klockan halvåtta, och jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Frukost, fika, och nyhetsläsning i datorn blev det sen.

 

Borzkos mobil larmade klockan nio, och han gick då upp, genomgick sina morgonbestyr, och åt frukost.

 

Jag åkte sen i väg med bilen vid strax efter halvtio, för att hämta upp Jenny på jobbet även i dag. Hon hade jobbat sitt fjärde och sista nattpass i natt. Vi åkte till Farsta och hon la sig sen direkt för att sova.

 

Borzko hade gått iväg till Farstahallen för att träna.

 

Jimmy hade vaknat och gått upp vid tiotiden. Han skulle precis äta frukost när jag kom hem, så jag tog en fika och en pratstund med honom då.

 

Vid elvatiden så sov Jenny i sitt gamla rum, Borzko tränade på gymmet, och Jimmy satt vid datorn på sitt rum.

 

Jag funderade en kort stund på att ge mig iväg ut på en promenad, men det blev ingen i dag heller. Det blev hushållsbestyr, bokläsning, och datorstunder, istället.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0