Dagens Dagbok – Torsdagen den 28 januari 2010 – Jobbet.


Jag hade ställt larmet på klockan en kvart tidigare i morse, eftersom jag förstod att det skulle vara snökaos. Och det var tur det, för det tog en stund att gräva fram bilen… Och det tog även en extra stund att köra till jobbet… Men allt gick bra efter omständigheterna, och jag kom fram i vanlig tid.

 

Började med att städa matsalarna med en kollega. Och sen var jag i skalen och fixade grönsakerna med två kollegor.

 

Efter att jag hade ätit min lunch, vid niotiden, så åkte jag även i dag till vår annexskola, för att vikariera där på grund av personalbrist.

 

Dagens mat var chicken nuggets, kokt ris, och currysås.

 

Precis som i går så skötte jag om allt själv i annexskolan. Förberedde allt inför lunchserveringen, serverade mat, diskade, tog hand om allt efterarbete, och städade.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0