Dagens Dagbok – Fredagen den 9 juli 2010 – Kvällen.


Jag fortsatte med lite hushållsbestyr, varvat med datorsittande på balkongen.

 

Vid sjutiden så gick jag ut en sväng till Centrum, och handlade lite matvaror, och lite gott att äta till kvällen, på Hemköp.

 

Fortsatte sen att sitta på balkongen, med datorn, och lyssnandes på bra musik, på Spotify.

 

Borzko jobbade sent i dag också, och kom hem först vid niotiden. Middag hade han redan ätit, så han duschade bara och gjorde sig i ordning.

 

Vid tiotiden så gick jag in från balkongen, efter en underbart skön kväll där ute. Men vi var filmsugna, så Borzko och jag satte igång en dvd-film.

 

Vi tittade på ett amerikanskt drama: ”Dear John”. (Recension kommer som vanligt i ett separat inlägg).

 

Åt och drack en massa gott till gjorde vi förstås också.

 

Efter filmen blev det datorn en stund.

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag saknar bilderna på dina vickningschips, BJ och godisskålen! :-( Eller har du fått nya favoriter? Man vet ju inte när man inte ser någon bild*suckar lite demonstrativt*

2010-07-10 @ 12:27:21
URL: http://freyla.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Johanna: Hahaha! Kul att du saknar mina bilder! Men jag tyckte det blev lite tjatigt med samma bilder jämt. Måste ju tillstå att jag fortfarande äter sammaa... Ben & Jerrys Cookie Dought + Estrellas Vickningschips varje fredag och lördag! Och ibland också blandat lösviktsgodis! ;-D

2010-07-10 @ 15:35:14
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Anonym

What´s up bim??? En lördag utan uppdatering från dig? Verkar som att du har tagit semester på riktigt:) Det är du väl värd! Din blogg är en härlig kontinuerlig uppdatering i vardagen. Antar att det är lätt att ta dig för given. Well, hoppas du njuter i värmen som vi andra, go kväll kära bim!

2010-07-10 @ 23:17:34
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: En uppdatering från dagen kommer NU! ;-D

2010-07-11 @ 00:23:35
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0