Dagens Dagbok – Lördagen den 3 juli 2010 – Morgonen + Förmiddagen + Första Halvan av Eftermiddagen. (Med två fotografier).


I morse så larmade mobilen klockan halvåtta, och jag gick då upp och genomgick mina morgonbestyr. Borzko gick upp klockan nio, och Jenny kvart över nio. Jimmy var inte hemma, för han sov hemma hos en kompis i natt.


Vi gjorde oss alla tre i ordning, vi åt frukost, och vi packade ner lite badgrejer. Och sen vid tiotiden så åkte vi iväg med bilen till Farstastrandsbadet.


Jättevarmt och skönt i dag, med en lite lagom ljum och skön vind.


Här sitter Jenny och jag och njuter av solen.



(En tidigare mobilbloggad bild, på Borzko och Jenny, finns längre ner).


Varsin fika och varsin glass köpte vi förstås. Och Borzko tog årets första bad. (Jag tog ju mitt första den 29 juni).


Mycket folk var det i dag på stranden.



Efter ungefär tre timmar, vid ettiden, så åkte vi hem igen. Jimmy var hemma då när vi kom hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0