Dagens Dagbok – Onsdagen den 7 juli 2010 – Hela Dagen.


Mobilen larmade klockan halvsju i morse också. Och jag gick då upp och gjorde alla mina morgonbestyr.

 

Stack sen iväg till stranden vid strax före nio. Efter någon timme så kom också min pappa dit. Mamma var inte med i dag, för hon mådde tyvärr inte så bra i dag.

 

Solade, fikade, och pratade gjorde vi.

 

Vid tolvtiden sen så gick vi båda därifrån.

 

Under eftermiddagen så var jag hemma. Satt på balkongen och solade lite, satt på balkongen med datorn en del, var inne ibland och fixade med alla möjliga hushållsbestyr, och jag lyssnade också på två stycken sommarprogram. (Och dom har jag bloggat om i egna inlägg).

 

Och så satt jag förstås och läste. Fortfarande i boken ”Oväntat besök på Star Street” av Marian Keyes.

 

Vid femtiden så kom Jimmy hem från jobbet, och då åt vi middag tillsammans.

 

Efter middagen så fortsatte jag att sitta på balkongen och läsa.

 

Borzko kom hem från jobbet vid åttatiden. Middag, dusch, och iordninggörande blev det då förstås för honom.

 

Sen så satte sig Borzko i vardagsrummet och tittade på fotboll.

 

Jimmy satt på sitt rum framför datorn.

 

Och jag fortsatte att sitta ute på balkongen och njuta av den underbara kvällen. Och boken och datorn var med förstås.

 

 


Kommentarer
Postat av: Snurran

Hoppas din mamma mår lite bättre i morgon :-/

2010-07-07 @ 22:30:36
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Tack! Det hoppas jag också. :-/

2010-07-07 @ 22:45:19
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Johanna

EN Keys igen? Hihi:-)

***



Hoppas också att din mamma mår bättre snart kramar

2010-07-08 @ 14:05:18
URL: http://freyla.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Johanna: Ja, den sista Keyes nu! Och faktiskt min sista recensionsbok för just nu! Tomt i den hyllan nu!



Mamma mår bättre i dag! Tack för att du bryr dig! Kram! :-D

2010-07-08 @ 14:11:14
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0