Dagens Dagbok – Tisdagen den 27 juli 2010 – Eftermiddagen. (Med två fotografier).


Den första delen av eftermiddagen tillbringades på balkongen. Läste i boken ”Sex and the City” av Candace Bushnell, och satt också lite med datorn.


Jimmy kom hem från jobbet vid halvfyratiden. Han hämtade bara upp mig, och så åkte vi direkt iväg in till Skanstull och till Södertappen. Jimmy lämnade blod, och jag var bara med som sällskap, eftersom jag lämnade blod tillsammans med Jenny i förra veckan, och då kunde inte Jimmy följa med.


På vägen hem så stannade vi till i Sköndal, och åt middag på McDonalds där.



Jag åt en fiskburgare, minimorötter, och mjölk.



När vi kom hem igen så satte jag mig på balkongen igen, med boken och datorn.



Kommentarer
Postat av: Anonym

har ni ingen mat hemma? Ni verkar alltid äta pizza eller på McDonalds...

2010-07-27 @ 19:22:15
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: Jo, det har vi.

Nej, inte alltid.

2010-07-27 @ 20:00:18
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0