Dagens Dagbok – Tisdagen den 27 juli 2010 – Morgonen + Förmiddagen. (Med tre fotografier).


Även i morse så larmade mobilen klockan halvsju. Hade lätt huvudvärk när jag vaknade, och kände mig trött, så jag somnade om en timme till. Sen gick jag upp vid halvåtta, duschade, och gjorde mig i ordning. Frukost, fika, och nyhetsläsning i datorn blev det sen.


Varmt och skönt ute på förmiddagen, men igenmulet. Så jag klädde på mig för en promenad.



Men jag upptäckte ganska så snart att det var ännu varmare än vad jag trodde. Blusen fick jag bära. Och jag önskade att jag hade haft mina jättekorta jeansshorts istället. Dom bytte jag sen om till så fort jag kom hem.


Jag gick ”Hökarängsvarvet” och det tog ungefär en timme. Jag lyssnade på gårdagens sommarprogram med Karin Johannisson under tiden.


Sen gick jag till Centrum. Var inne på H/M och handlade två stycken scarfs. (Bilder i separat shopping-inlägg som vanligt). Och sen var jag på Torget och köpte gröna vindruvor, bigarråer, hallon, och blåbär.



När jag kom hem så höll jag på och fixade med lite diverse hushållsbestyr först en stund. Sen efter det så satte jag mig på balkongen och åt min lunch. Och lunchen blev allt det goda som jag hade köpt.



Kommentarer
Postat av: Snurran

Åh, vad gott det där ser ut då! :-P

2010-07-27 @ 21:02:01
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Och det kan jag lova dig att det verkligen var! :-D

2010-07-27 @ 21:04:49
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0