Dagens Dagbok – Torsdagen den 8 juli 2010 – Andra Halvan av Eftermiddagen + Kvällen.

 

Under eftermiddagen så höll jag på som jag oftast gör. Jag höll på och fixade med diverse hushållsbestyr här hemma. Jag lyssnade på två sommarprogram, med Viveca Sten och Amanda Jenssen. Jag läste i min bok, ”Oväntat besök på Star Street” av Marian Keyes. Och jag satt med datorn. Och allt, utom hushållsbestyren, gjorde jag på balkongen.

 

Vid fyratiden så kom Jimmy hem från jobbet, och då åt vi middag tillsammans. En fika och en pratstund blev det också.


Efter det så återgick jag till mina sysslor som tidigare.

 

Borzko jobbade sent i dag, och kom inte hem förrän vid niotiden.

 

Det var en underbart skön sommarkväll i kväll, och jag satt ute på balkongen till framåt halvelvatiden. Då flyttade jag in till vardagsrummet.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0