Dagens Shopping - 100702 - Nitton böcker från Bokus - Två inbundna böcker + sjutton pocketböcker.


I dag kom mitt bokpaket från Bokus. Det innehöll nitton böcker varav två inbundna böcker och sjutton pocketböcker. Det är över ett halvår sedan jag köpte böcker senast. För sen den senaste bokshoppingen (här är en länk till den, 091228), har jag fått åttiotre stycken recensionsböcker.

Dom här böckerna är såna som är för gamla för att få som recensionsböcker. Eller som jag av andra skäl inte har fått. Vete sjutton när jag ska hinna med att läsa dom, eftersom det ramlar in recensionexemplar hela tiden! ;-D Men om inte förr, så får jag väl läsa dom i Thailand i mars! För då vill jag ju bara ha med mig pocketböcker! :-D



Kommentarer
Postat av: MariaJ

Nyfiken fråga: får du själv välja vilka recensionsböcker du ska få eller kommer dom bara??

MariaJ

2010-07-02 @ 20:17:48
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> MariaJ: Jag väljer precis helt själv vilka jag vill läsa! Det är helt fantastiskt bra! :-D Sen är det vissa bokförlag, till exempel Piratförlaget, som skickar extra böcker som jag inte har läst. Men det har alltid varit i genrer som jag gillar, och jag har tyckt om alla dom extra som jag har fått. Så det är ju också kul, för då hittar man ju nya författare! :-D

2010-07-02 @ 20:22:31
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Lisa

Svinajake är en bra bok så där har du ett bra köp!

2010-07-02 @ 21:21:25
URL: http://ladyliz.bloggplatsen.se
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Lisa: Okej! Bra! :-D

2010-07-02 @ 22:41:08
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0