Dagens Shopping - 100713 - Slip-in-sandaler - Ecco - Eurosko - 600:-.



(Länk)


Kommentarer
Postat av: MariaJ

Åh sådana vill jag ha!! Både snygga och förmodligen jättesköna :) Det får bli en tur till skoaffären eftersom det ändå regnar i Halmstad idag. Faktiskt riktigt skönt med lite regn, speciellt när det sägs att solen är tillbaka imorgon.

2010-07-13 @ 14:52:09
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> MariaJ: Jättesköna, men kanske inte direkt jättesnygga. Fast i alla fall helt okej snygga! ;-) Jag har ju så problem med mina fötter, så jag satsar mest på Ecco nu, och inte på billiga skor från Din Sko och Skopunkten.



Här är det otroligt varmt och soligt i dag. :-D

2010-07-13 @ 14:59:45
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: MariaJ

Gick in till stan i samband med min promenad (med Michael Bindefeldt som sällskap) (i öronen alltså) men Ecco-affären hade inga sådana, får åka ut till Eurostop en dag och kolla där. Behöver nya skor till jobbet, börjar jobba efter semestern nu på måndag.

MariaJ

PS Bindefeldt var ju trevligt sällskap ;)

2010-07-13 @ 17:04:03
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> MariaJ: Dom fanns faktiskt inte i min Ecco-affär heller. Men däremot på Eurosko.



Ja, Bindefeld var mycket trevlig att lyssna på!

2010-07-13 @ 19:08:31
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Snurran

De är jättefina och ser sköna ut, men jag är själv inte så förtjust i slip-in-skor, vill att de ska sitta fast på fötterna :-)

2010-07-15 @ 22:27:25
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Jag tycker om olika skor vid olika tillfällen. Om jag ska promenera lite längre, då vill jag ha mina sandaler med rem bakom hälen. Men om jag bara ska till Centrum eller till stranden, då tycker jag det är skönt med slip-in-skor. Tror också att det är bra för fötterna att variera lite.

2010-07-15 @ 22:31:55
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0