Sommar - 2010 - P1 - Sommarvärd nummer 11 - 6/7 - Nicklas Lundblad.



Sommarvärd nummer elva, den sjätte juli, var Nicklas Lundblad, 38 år, samhällspolitisk rådgivare, Google. 

Det här var ett väldigt intressant program för mig som är en riktig datanörd! ;-D Jag som både "Wikipediar" och "Googlar" flera gånger om dagen. Och som även "Bloggar" och "Facebookar" flera gånger om dan. "Twitter" har jag ju också, men använder det inte för tillfället. Och "Spotify" är ju min favorit också.

Programmet var bra och mycket intressant, och Nicklas var en trevlig talare. Jag gillar ju nördar! ;-D

Betyg: 4,5 av 5.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är också en nörd men tyckte inte så värst om programmet:-P

2010-07-08 @ 12:32:04
URL: http://freyla.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Johanna: Okej! Smaken är som baken! Delad! Och ibland tycker vi lika, och ibland inte! ;-)

2010-07-08 @ 14:09:09
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0