True Blood - Säsong 2 - Avsnitt 1 + 2.



I kväll så har jag börjat att titta på säsong två av "True Blood". Jag tycker att den serien är så fantastiskt bra. Jag tittade ju på första säsongen i höstas. Sen vet jag inte varför jag inte har fortsatt att titta på säsong två. Jo, det vet jag visst förresten! Det är ju läsandet av alla mina böcker som tar all min tid! ;-)

Men nu ska jag titta klart på säsong två under dom sista veckorna på mitt sommarlov. Och så fort sen som säsong tre kommer med svensk text, så ska jag se den.

För jag älskar verkligen den här serien!

Här är den sköna låten som inleder varje avsnitt:


Kommentarer
Postat av: Akå

Underbar låt!

2010-07-25 @ 22:52:44
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Akå: Ja, visst är det!?! Jag älskar den!!! :-D

2010-07-25 @ 22:56:11
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0