Måndagen den 22 november 2010 - Jobbet + Eftermiddagen.


Måndag igen och jobb igen förstås.

Började dagen med att sopa ren bilen från snöslask, och sen åkte jag till jobbet.

Första timmen städade jag i matsalarna tillsammans med en kollega. Sen blev det fika klockan sju, och efter det så var jag och jobbade med grönsakerna i skalen.

Vid halvniotiden sen så åkte jag ner till vår annexskola. Jag skulle vikariera där i dag på grund av personalbrist.

Det blev en ganska så stressig dag där nere. Man jobbar ju ensam där, och när man inte är van så blir det ju lite virrigt ibland.

Jobbade över en halvtimme också, eftersom jag var kvar på mellanmålet.

Kom hem vid tretiden, och då var det skönt att sätta sig och vila. Hade inte suttit sen sju i morse, och inte heller druckit kaffe sen sju i morse. Så det blev ett stort glas kaffe, och sen satte jag mig i vardagsrumssoffan med datorn i knäet.

Satt där en stund och facebookade, läste bloggar, och läste nyheter.

Sen så gick jag ner till undervåningen och höll på och fixade och grejade med diverse hushållsbestyr. Middag åt jag sen vid halvfemtiden.

Efter det så höll jag återigen på med hushållsbestyr, och varvade med datorstunder.



Kommentarer
Postat av: Snurran

glöm nu inte att fylla i övertid på den där halvtimmen..egentligen borde den generera i mer pengar (eller tid) än vanlig, eftersom den dels kom plötsligt och dessutom var beordrad :-(

2010-11-22 @ 22:13:04
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Jag fyllde i enkel övertid.

2010-11-23 @ 14:27:42
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0