Årets elva finalister i IDOL 2010.



Ja, nu är alltså alla elva finalisterna uttagna till höstens IDOL.

Jag är nöjd med dom som har kommit med. Nästan alla mina favoriter är med.

Dom jag kanske lite saknar att ha med, det är Chris och Madeleine som båda två åkte ut i går. Och min favorit, polisen Björn, saknar jag också att ha med. Men jag vet ju i och för sig inte vilkas platser dom skulle ha haft i så fall. För jag vill inte bli av med några av dom elva som nu är med.

Men annars så tycker jag faktiskt att alla elva är jättebra och helt klart värda att vara med som finalister i årets Idol.

Några gillar man ju lite mer än andra. Men det kan ju förändras under höstens gång. Just nu är den största favoriten Jay Smith. (Som sjöng en av mina absoluta favoritlåtar, Rockstar med Nickelback. Här är en länk till Jays version av Rockstar, på YouTube.)

Vad tycker ni om finalisterna?
Saknar ni någon?
Är det någon som ni tycker inte skulle vara där?
Har ni redan någon favorit?
Eller kanske flera?
Skriv gärna och kommentera vad ni tycker!



Kommentarer
Postat av: Nilla

Håller med dig, jag saknar allt snygg polisen Björn, och såklart chris och Madeleine..men så är ju startfältet så otroligt starkt denna gång, så nu får vi allt bara hänga med, och rösta på våra favoriter:)

2010-10-02 @ 20:25:30
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Nilla: Då tycker vi exakt lika! Ja, det är ett otroligt starkt startfält i år. Alla är ju väldigt bra. Men Jay är favoriten just nu i alla fall. :-D

2010-10-02 @ 20:29:06
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Snurran

Tror alla mina favoriter kom med, tycker iallafall att alla är superduktiga! :-)

2010-10-02 @ 21:37:18
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Men vilka ÄR dina favoriter som kom med då? ;-)

2010-10-02 @ 21:40:59
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Maria,kiruna

Jay och geir var mina största favoriter under auditions så är glad att dem båda kom med. Annars gillar jag de flesta.

2010-10-02 @ 22:00:15
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Maria,kiruna: Ja, det är verkligen ovanligt bra startfält! Men Jay är bäst! ;-)

2010-10-02 @ 22:04:42
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Maria,kiruna

Japp håller med om att Jay är bäst utan tvekan :))

2010-10-02 @ 22:17:12
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Maria,kiruna: Ja, en otroligt bra röst! Och skön stil och utstrålning! :-D

2010-10-02 @ 22:21:11
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0