Fredagen den 1 oktober 2010.


Efter jobbet så åkte jag direkt hem. Både Borzko och Jimmy var hemma när jag kom hem. Borzko hade haft sin lediga dag. Och Jimmy hade slutat lite tidigare på jobbet .

Vi stack alla tre iväg när jag kom hem. Och vi åkte till IKEA igen. Vi tittade ut soffa, säng, soffbord och lite annat som Jimmy ska köpa på söndag när Borzko har lastbilen. Lite saker köpte han även i dag. Bland annat matta, sängkläder, soffkuddar, och lite annat.

Sen åkte vi från IKEA, och så åkte vi och hämtade upp Jenny på jobbet i Västberga. Och så åkte vi alla fyra hem till Farsta.

Jenny packade sin resväska inför hennes Mallorca-resa. Och så åt vi middag.

När Jenny var klar, så skjutsade vi henne hem till hennes pojkvän Mattias. Vi andra tre åkte sen vidare till Heron City i Kungens Kurva.

Först var vi på Willys och handlade en hel del matvaror och köksartiklar till Jimmy. Och sen var vi på MediaMarkt och tittade efter nya teveapparater. Eftersom vi aldrig fick någon hjälp och service där, så tröttnade vi och åkte till OnOff i Kungens Kurva istället.

Där hittade vi det vi ville ha, och där var det trevlig och serviceinriktad personal, till skillnad mot på MediaMarkt.

Jimmy köpte en teve till sin lägenhet. Och Borzko och jag köpte en ny teve till oss, plus ett nytt hemmabiosystem. (Bilder kommer i separat shopping-inlägg).

När vi var klara så åkte vi först till Farsta och ställde av sakerna som skulle dit. Och sen åkte vi till Jimmys lägenhet i Fagersjö.

Var sen där till elvatiden, och höll på och fixade och gjorde iordning lite allt möjligt.

Sen när vi kom hem, så gjorde jag mig direkt iordning, och somnade, helt slut, vid halvtolvtiden.

(Några mobilbloggade bilder från dagen finns i egna inlägg).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0