Lördagen den 2 oktober 2010.


I morse så gick jag upp vid halvåttatiden som vanligt. Kände mig pigg och utsövd efter åtta timmars sömn i natt. Borzko gick sen upp vid niotiden. Och Jimmy vid halvtiotiden. Vi åt sen frukost tillsammans alla tre.

Borzko stack sen iväg vid halvelvatiden till Farstahallen för att träna. Och sen vid halvtolvtiden så stack även Jimmy iväg. Han skulle åka på konferens med sitt jobb, och sover även kvar där i natt.

Jag hade redan igår bestämt mig för en innedag i dag. Jag hade massor med sånt jag ville göra, eftersom jag inte har hunnit någonting under hela veckan. Varje eftermiddag och kväll har jag ju handlat och fixat med Jimmy inför hans flytt.

En hel del hushållsbestyr blev det under dagen. Men den mesta tiden gick till boken, datorn, och teven.

Jag läste i boken "Hitta vilse" av Carin Hjulström.

Jag satt mycket med datorn. Bland annat så bloggade jag tio inlägg. Jag la även upp alla september månads fotografier på Facebook. Jag uppdaterade min Spotifylista med mina låtar från bloggen. Jag läste bloggar. Och jag höll på med en massa annat i datorn som jag inte hade hunnit med tidigare.

Men jag hade också teven på under stora delar av dagen. För jag ville titta och lyssna ikapp på Idol från veckan. Så nu har jag sett det mesta av kvalveckan. Ska blogga ett separat inlägg sen om vad jag tycker.

Borzko kom hem en sväng från gymmet vid ettiden. Men han var bara hemma sen i ungefär en timme. Sen så åkte han iväg för att möta upp med några kompisar. Dom skulle gå och äta en pizza, och sen så skulle dom vidare till Söderstadion för att titta på när Hammarby spelade fotboll. Efter matchen sen så skulle han åka direkt hem till sin Mamma. Hon kom hem från Kroatien häromdagen, där hon har varit i en månad.

Jenny messade vid halvtvåtiden, då dom precis hade landat på Mallorca. Sen så ringde hon vid fyratiden, och då var dom på hotellet. Allt hade gått jättebra, och hotellet var toppenfint.

Nu är klockan strax efter halvsex. Och jag ska fortsätta kvällen ungefär som eftermiddagen. Det blir Idol-tittande och lyssnande, datorsittande, och bokläsande. Förmodligen resten av kvällen.



Kommentarer
Postat av: Snurran

ha en trevlig fortsättning på kvällen! :-)

2010-10-02 @ 21:34:10
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Tack! Det blir nog en tidig sänggång för mig, för det blir en låååång dag i morgon!

2010-10-02 @ 21:37:56
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0