Lördagen den 23 oktober 2010 - Eftermiddagen + Kvällen.


Vid halvtvåtiden i går så åkte Borzko och jag iväg i bilen. Vi hämtade först upp Jimmy hemma hos honom i Fagersjö, och sen hämtade vi upp Jenny på hennes jobb i Västberga. Sen åkte vi alla ut på Djurgården och parkerade på den stora parkeringen bredvid Gröna Lund.

Vi gick sen till Cirkus för att avnjuta rockmusikalen "We will rock you". Ett eget inlägg kommer om det.

Här sitter min älskade familj och väntar på att det ska börja.



Vi hade jättebra platser. Första raden på läktaren. Perfekt sikt, ingen precis framför, och lagom avstånd.



Föreställningen höll på i ganska så exakt tre timmar, inklusive en kort paus. När den var slut gick vi till bilen och så åkte vi till Medborgarplatsen och parkerade i P-huset där.

Gick sen till Pizza Hut för att äta middag.

Jag åt först vitlöksbröd med fetaost och tomater.



Och sen så åt jag en panpizza: Cheese Feast.



Jimmy och Borzko.



Jag och Jenny.



Efter ett par timmar så gick vi därifrån. Jimmy stannade kvar vid Medborgarplatsen, för han skulle möta upp med en kompis som var på väg dit. Och dom skulle sen vidare ut och festa i stan.

Jag och Borzko skjutsade hem Jenny till hennes pojkvän Mattias i Högdalen. Och sen så åkte Borzko och jag hem till Farsta.

Resten av kvällen tillbringade vi med tevetittande. Vi tittade på tre program som jag hade spelat in, både sen i torsdags och sen tidigare i går kväll. "Robinson", "Hellenius Hörna", och "Så mycket bättre", tittade vi på. (Skönt att se programmen inspelade, så man kan spola fram när det är reklam...)



Kommentarer
Postat av: Akå

Vad är det Jenny håller för rosa? Är det en telefon? Den ser väldigt lång ut!

Jag ÄLSKAR pizza hut, mums!

2010-10-24 @ 14:46:23
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Akå: Det rosa är ett fodral till hennes iPhone4. Det är liksom framsidan på fodralet som hon viker ner när hon använder telefonen.

Vi älskar också Pizza Hut! :-D

2010-10-24 @ 15:03:13
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Akå

Ja, nu ser jag! Vad smart med sånt fodral! :)

2010-10-24 @ 19:22:57
Postat av: Sanna

Vi åt också på Pizza Hut fast idag, har precis bloggat om det :D det är ju så gott!

2010-10-24 @ 19:41:26
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Akå: Ja, med tanke på vad en iPhone kostar, och vad Jenny har för jobb, så är det rätt så smart med ett sånt fodral! :-)

2010-10-24 @ 19:46:51
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Sanna: Ja, jag älskar pizzorna, och den andra maten, på Pizza Hut! :-D

2010-10-24 @ 19:47:28
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0