Ny teve!

img_9164 (MMS)

Ny teve!


Kommentarer
Postat av: Frun

Vad lyxigt!

2010-10-01 @ 21:24:22
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Frun: Ja, mycket! ;-D

2010-10-01 @ 21:48:03
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Herregud vad tråkig din blogg blivit senaste veckan, jag kommer inte att fortsätta läsa om det ska fortsätta såhär..:/ då kan du ju lika gärna lägga ner bloggen

2010-10-02 @ 10:49:38
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: Okej. Inget att göra åt om jag tappar läsare nu. För jag har faktiskt inte så mycket tid för bloggen just nu. Prioriterar faktiskt att hjälpa min son inför/under/och efter hans flytt. Det är viktigare än att tänka på att behålla läsare. Lägga ner bloggen skulle jag aldrig göra, även om jag inte hade en endaste läsare. Jag har skrivit dagbok i hela mitt liv, och jag gillar att göra det i den här formen nu.

2010-10-02 @ 11:28:24
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0