På torsdag ska jag på förhandsvisning av en ny biofilm! :-)



Från samma företag, "You Me Agency", som jag fick dvd-filmen och maskeraddräkten av, har jag nu fått erbjudandet att gå på en förhandsvisning av en biofilm.

Det är filmen "Scott Pilgrim vs The World", som har premiär på fredag.

Här är länk till hemsidan till filmen, där det också finns en trailer.

En trailer finns även på YouTube.

Och här är recension av filmen på filmsajten Moviezine.

Och det blir Jimmy som kommer att följa med mig.



Kommentarer
Postat av: Snurran

Vad spännande, hoppas filmen är bra då :-)

2010-10-22 @ 22:43:55
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Vad jag har sett av trailers och även läst om den, så verkar den jättebra tycker jag! Får lite känsla av filmen "Kick Ass" som jag tyckte mycket om. Så jag tror säkert att den är bra. Och om inte, så är den ju i alla fall gratis! ;-D

2010-10-22 @ 22:47:47
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0