Teveprogram under veckan.


Under veckan som har gått så har jag sett tre teveprogram: "Robinson", "Hellenius Hörna" och "Idol".

"Robinson" tycker jag är som förra året ungefär. Egentligen så intresserar det mig inte speciellt, så jag vet inte varför jag har bestämt mig för att följa det. Men det är lite kul att se, så jag tror nog att jag kommer att följa hela säsongen.

"Hellenius Hörna" kommer ju precis efter "Robinson", så det är mest därför som jag har tittat på det. Men det bra, och jag gillar ju David Hellenius, så jag kommer nog att följa det också.

Och "Idol" tycker jag ju mycket om. Otroligt hög klass på deltagarna i år. Jag kommer att gråta floder varje fredag när någon måste åka ut. Den här veckan så tyckte jag nog att det var rätt person, Minnah, som åkte ut.

Och han här är ju klart bäst:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0