Tisdagen den 5 oktober 2010.


Jobbet i dag var ungefär som jobbet i går. Men i dag var vi en personal mer, så det blev lite lugnare i diskrummet i dag, när vi var tre istället för två. Maten vi serverade i dag var korv stroganoff och kokt ris.

Efter jobbet så åkte jag direkt hem till Jimmy i Fagersjö och hämtade upp honom. Sen så åkte vi till Farsta. Vi ringde till LG för att försöka få ordning på iPhone-dockan som hör till mitt nya hemmabiosystem. Men det visade sig att den kunde inte spela låtar via Spotify, utan bara inlagda låtar. Så då beslutade jag mig för att köpa ett tillbehör som funkar med Spotify.

Vi åkte sen till Huddinge för att hämta Jimmys bil som var klar efter reparation.

Efter det så skulle vi egentligen ha åkt hem igen, för jag skulle ju egentligen ha gått på "Kör för alla!" i kväll. Men jag beslöt mig för att strunta i det i kväll, och börja den här terminen nästa tisdag istället.

Så vi åkte mot Heron City istället, och till MediaMarkt. Där köpte jag mig en iPhone-docka till mitt hemmabiosystem. Jimmy tittade på lite saker också, men köpte inget i dag.

Sen passade vi på att äta middag i Heron City.



Jag åt en wok med grönsaker och scampi.



Därefter så åkte vi till IKEA. Jimmy köpte soffbord, sängbord, massor med köksattiraljer, och lite andra saker.

När vi var klara där så åkte vi till Farsta igen. Då hade Borzko kommit hem från jobbet också.

Vi installerade min lilla nya pryl till min iPhone, och den fungerade perfekt. Nu kan jag lyssna på Spotify i mitt nya fina hemmabiosystem med suveränt ljud i! :-D

Sen åkte vi alla tre hem till Jimmy i Fagersjö. Vi monterade soffbordet, sängbordet, och fixade med alla köksgrejer.



Vid niotiden var vi klara, och då åkte Borzko och jag hem till Farsta igen.

Höll på och fixade med lite här hemma först, och sen så satte jag mig vid datorn en liten stund innan det var sängdags.



Kommentarer
Postat av: Snurran

Oj, vilken aktiv eftermiddag igen! Ses i morgon bitti :-)

2010-10-05 @ 22:17:34
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Katarina

=D

Hoppas grannen uppskattar det suveräna ljudet också.. fniss

2010-10-06 @ 00:11:42
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, det blev en lite annorlunda eftermiddag och kväll, än vad jag hade tänkt mig. Men det här är ju "Jimmys vecka", så jag kände inte för att gå på kören i kväll. Syrran skulle inte heller gå i går.



Ja, vi ses om någon timme! ;-D



2010-10-06 @ 05:45:15
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Katarina: Haha! Ja, vi får väl hoppas det! Jag har nya grannar på den sida där jag förut har fått klagomål! ;-D

2010-10-06 @ 05:45:56
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0