Torsdagen den 28 oktober 2010.


Jobb som vanligt i dag också förstås. Samma arbetsuppgifter för mig som tidigare i veckan. Fortfarande personalbrist med en person.

I dag serverade vi hamburgare med bröd + potatismos och tillbehören isbergssallad, tomat, lök, saltgurka och dressing. Det blev en stressig tid under lunchserveringen eftersom det var hamburgare. Men allt flöt på bara bra ändå och ingenting speciellt hände.



Åkte hem direkt efter jobbet. Höll sen på här hemma med lite hushållsbestyr som vanligt. Satt lite med datorn också.

Sen vid fyratiden så kom Jimmy hit direkt efter jobbet. Och då gick vi direkt till Centrum och till T-banan och åkte in till stan.

Vi gick av vid T-Centralen och gick först till affären Inlife där jag tittade efter något bra iPhone-fodral. Men jag hittade inget som jag ville ha.

Gick sen in på Åhléns för jag skulle köpa mig en mascara. Det blev två stycken, för om man köpte två produkter så fick man en kuvertväska och också tre andra sminkprodukter.



Efter det så gick vi till Kungshallen för att äta middag. Väldigt konstigt kort på Jimmy blev det där! ;-D



Vi åt båda två en varsin tacotallrik. Jimmy med köttfärs, och jag med ett vegetariskt alternativ.



Sen så gick vi iväg till det som vi egentligen var i stan för. Jag hade ju fått en inbjudan på en förhandsvisning av filmen "Scott Pilgrim vs The World" på biografen Park. (Läs det här inlägget).

Vi tog platser i mitten längst bak.



(Recension på filmen kommer som vanligt i ett separat inlägg, senare i kväll, eller i morgon kväll.)

När filmen var slut så blev vi upphämtade i bilen av Borzko. På vägen hem åkte vi förbi den vackert upplysta Globen.



Jimmy tog sin bil och åkte direkt hem till sig i Fagersjö sen.

Borzko satt sen större delen av kvällen och läste i sin bok.

Och jag delade min tid mellan datorn och boken.

Fredag i morgon! Wiieee!!!! ;-D



Kommentarer
Postat av: Snurran

Vad fin den är, Globen :-)

2010-10-28 @ 22:07:17
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Robin

Min nattlampa ;)

2010-10-29 @ 00:03:49
URL: http://knodas.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, jag tycker att den är så vacker! :-)

2010-10-29 @ 14:44:04
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Robin: Ja, sämre nattlampa kan man ju ha! ;-D

2010-10-29 @ 14:44:28
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0