Torsdagen den 7 oktober 2010.


Även i dag så var det en rätt så vanlig dag på jobbet. Dagens mat var couscouspytt. Vi hade ett kort APT-möte i slutet av arbetsdagen. Och jag jobbade med mellanmålet.

Åkte till Farsta direkt efter jobbet. Men inte hem, utan hem till Mamma och Pappa. Hämtade upp dom, och sen åkte vi hem till Jimmy i Fagersjö.

Jimmy hade kaffe klart när vi kom. Vi fikade, satt och pratade, och dom tittade på Jimmys lägenhet.



Efter lite drygt en timme så åkte vi alla fyra till Farsta. Vi släppte av mina föräldrar hemma hos sig, och Jimmy och jag var en kort stund hemma hos oss.

Sen så åkte vi iväg för lite shopping. Eller först så åkte vi till McDonalds i Sköndal och åt middag.



Sen åkte vi iväg till Bauhaus i Länna. Och där blev det några kassar med lite olika grejer till Jimmy.

Efter det så åkte vi till ICA Maxi i Haninge, där det också blev en hel del inköp för Jimmy.

Och när vi var klara där så åkte vi till Farsta igen, och kom dit vid sjutiden.

Borzko var hemma när vi kom hem, och hade nyss kommit hem från jobbet.

Jimmy hämtade bara lite grejer, och sen så åkte han hem till sig i Fagersjö.

Borzko åt middag, duschade, och gjorde sig i ordning. Och jag höll på och plockade och fixade lite med diverse hushållsbestyr.

Sen så satte vi oss båda två i vardagsrumssoffan. Borzko satt och läste i sin bok. Och jag varvade bokläsning med datorstunder.



Fredag i morgon! Wiieee!!!! ;-D

Och jag är ledig i morgon! Jag har tagit ut en kompensationsledig dag i morgon. :-D



Kommentarer
Postat av: MariaJ

Jag är också kompledig imorgon :) Ska bli så sköööönt!

2010-10-07 @ 21:31:07
Postat av: Snurran

Hoppas du får en härlig, ledig dag! :-)

2010-10-07 @ 21:49:22
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> MariaJ: Då får du också ha en jättebra dag i dag! :-D

2010-10-08 @ 06:21:53
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Tack! Det blir det säkert! För jag ska ju umgås med man och son i dag! :-D

2010-10-08 @ 06:22:42
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Mysigt med en långhelg!....Unna dig att göra just det du tycker om den här helgen...

2010-10-08 @ 12:13:01
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mimmi: Njae, det vet jag inte om det blir så mycket tid till. Jag har ju ledigt i dag för att hjälpa Jimmy i hans lägenhet. Sen får vi se hur det blir i helgen.

2010-10-08 @ 15:26:39
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Men Bim visst gillar du fixa med Jimmy i hans lägenhet alltså så unnar du dig att göra det du tycker om.....

2010-10-08 @ 15:37:34
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mimmi: Ja, det klart att jag gillar att hjälpa Jimmy!

2010-10-08 @ 15:43:45
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0