Fredagen den 4 februari 2011.


I dag har det varit väldigt omväxlande väder...

I morse var det en fantastisk soluppgång:



Mitt på dagen var det en förfärlig snöstorm:



Och på eftermiddagen var det fint solsken:





Arbetsdagen blev rätt så jobbig med tungt jobb i diskrummet...

Det här åt jag till lunch i dag:





Åkte hem direkt efter jobbet. Borzko var hemma när jag kom hem, för han hade sin lediga dag i dag. Och precis som flera fredagar i rad nu, så hade han fixat veckostädningen i dag. Han hade även kaffe klart när jag kom hem. Och färska tulpaner stod på bordet i dag igen. <3<3<3



Efter en fikastund och en pratstund, så gick jag sen en sväng till Centrum och till Solakuten. Det var min tredje solning, och i dag blev det tjugo minuter.

När jag kom hem igen så åt vi middag, och det blev en fika till.

Sen så satte vi oss båda två uppe i vardagsrumssoffan. Borzko satt och läste i sin bok, och jag satte mig med datorn en stund.



Och senare i kväll så blir det "Let's Dance" och en massa gott att äta och dricka. Fredagsmys! ;-D




Kommentarer
Postat av: Maria

Såna saker önskar jag att min sambo gjorde :-) Jättegulligt.

2011-02-05 @ 09:36:42
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Maria: Ja, ibland är han faktiskt jättegullig! ;-D <3 :-) <3

2011-02-05 @ 09:59:02
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Maria J

En riktig kärlekshandling! Så glad man blir, både för blommor och inte minst för städningen ;-)

2011-02-05 @ 11:17:23
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Maria J: Ja, jag blir jätteglad över både blommorna och städningen! <3<3<3

2011-02-05 @ 19:00:43
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0