Onsdagen den 2 februari 2011.


Arbetsdagen var ungefär som i går, i alla fall för min del. Vi serverade fiskgratäng (sejfilé i dill- och kaviarsås) och kokt potatis i dag.



Efter jobbet så åkte jag direkt till Högdalen och hämtade upp Jenny hemma hos Mattias. Hon hade en ledig dag i dag.

Vi åkte sen hem till Farsta, parkerade bara bilen, och gick in en kort stund. Och sen så gick vi till Centrum.

Jenny hämtade ut ett paket på Hemköp, och sen så gick vi och fikade på Espresso House.



Efter en stund så kom Jimmy dit direkt efter jobbet. Och så småningom sen så åkte vi alla tre iväg i Jimmys bil. Vi åkte till Skanstull och parkerade i P-huset där.

Jenny åkte sen vidare för att möta upp med en kompis.

Och Jimmy och jag gick till Södertappen för att lämna blod.



Det var min gång nummer 89 och jag hade 136 i blodvärde.

Vi fikade efteråt och tog våra tackgåvor.

Sen åkte vi därifrån till Sköndal och till McDonalds där, och åt middag.



Därefter så åkte vi till Willys i Länna för lite storhandling. Eller för mig blev det faktiskt inte så värst mycket storhandling i dag. Jag handlade "bara" för lite drygt sjuhundra kronor.



Vi åkte sen hem till Farsta. Och nästan precis samtidigt som vi kom dit, så kom Borzko hem från jobbet. Borzko åt då middag, och Jimmy och jag fikade då, och vi satt alla tre och pratade en stund.

Jimmy åkte sen hem till sig i Fagersjö. Borzko duschade och gjorde sig i ordning. Och jag höll på och fixade och grejade med lite diverse hushållsbestyr.

Sen satte sig Borzko och läste i sin bok. Jag satte mig med datorn en stund. Och sen så läste jag i min bok: "I havet finns så många stora fiskar" av Sara Lövestam.



Tänk vad mycket man kan hinna med på vissa eftermiddagar/kvällar! Och vilket trevligt umgänge man kan ha! ;-D



Kommentarer
Postat av: Snurran

Visst är det så, vissa kvällar räcker inte till något alls, andra hinner man hur mycket som helst. Konstigt, men sant :-)

2011-02-02 @ 21:13:33
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, men det är väl liksom det som är skönt egentligen! Att inte precis alla eftermiddagar och kvällar är precis lika! :-D Det här var en ovanligt bra dag! <3<3<3

2011-02-02 @ 21:17:28
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0