Tisdagen den 1 februari 2011.


Arbetsdagen i dag blev mycket lik arbetsdagen i går, i alla fall för min del. Först sovmorgon, sen städning av matsalarna, sen en stund i skalen, efter det jobb i disken med diskplock och grovdisk, och slutligen jobb med mellanmålet.

Vi serverade korv och potatismos i dag.

Men själv så åt jag bara från salladsbuffén, som jag nästan alltid gör.



I dag behövde vi inte skicka ner någon personal till annexskolan, för personalen var på plats där i dag. Men vår inlånade persona,l från skolan som vi tillfälligtvis hjälper, var och jobbade i sin egen skola i dag. Men vi fick också en ny praktikant i dag, som ska vara hos oss i cirka två månader.



Åkte hem direkt efter jobbet. Höll sen på och fixade med diverse hushållsgöromål här hemma. Satt lite vid datorn också. Och åt en mycket tidig middag. Gjorde mig sen i ordning för att åka in till stan och till "Kör för alla!"



Kommentarer
Postat av: Snurran

Vad lika vi hade skrivit om jobbet idag :-)

2011-02-01 @ 21:29:30
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, jag tänkte faktiskt också på det, när jag läste din dagbok. Oftast så brukar det ju vara tvärtom! ;-D

2011-02-01 @ 21:33:18
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0