Torsdagen den 17 februari 2011.


Jobbade precis som vanligt i dag också. En helt vanlig och ordinär arbetsdag, med liknande sysslor för mig i dag som tidigare i veckan. Vi serverade kycklingwok i dag. Fulltalig personalstyrka var vi i dag.

Vid ettiden så gick brandlarmet, och då fick vi gå ut och stå på skolgården och frysa en stund. Tur nog så brann det inte. Men det var inte heller något fellarm, eller någon brandövning. Utan det var någon eller några elever som hade utfört sabotage på en rökdetektor... :-/

Min lunchtallrik såg ut så här i dag.



Åkte hem direkt efter jobbet, och var sen hemma och inne resten av eftermiddagen och kvällen. Höll som vanligt på och fixade och grejade en hel del med diverse hushållsbestyr här hemma.

Men jag läste också i min bok.



Och jag satt även en hel del med datorn i knäet.



Borzko jobbar sent i kväll, och trodde att han skulle vara hemma vid niotiden.

Fredag i morgon! Wiieee!!!! ;-D

Och bara nio dagar kvar tills vi åker till Thailand nu! Längtar något helt otroligt!



Och på bilden, där det "bara" är tjugoåtta grader i Thailand, så är ju faktiskt klockan två på natten där då! ;-D



Kommentarer
Postat av: Snurran

Jaa, skönt med fredag! Denna vecka har varit ganska mastig

2011-02-17 @ 20:54:14
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, det ska bli såååå mysigt med helg! Ser verkligen fram emot den!

2011-02-17 @ 20:58:09
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0