Dagens Shopping - 110623 - Skohyllor - iPhone-sladd - Crocs - "massor med saker till flytten".


Borzko åkte förbi IKEA i Barkaby i dag, och köpte dom två skohyllorna som vi inte fick tag i i går. 600:- kronor styck kostade dom.



En ny iPhone-sladd köpte jag i dag, till min laddare. Den jag hade förut håller på att gå av... (120:-/Teliabutiken)



Ett par nya Crocs blev det i dag. Jag har ett par fodrade som jag har som tofflor under hösten, vintern, och våren. Men nu under sommaren blir dom för varma att ha inomhus som tofflor, så jag köpte mig ett par ofodrade. Dom gamla ofodrade "bor" hemma hos Jimmy. Dom har jag där när jag kommer dit. (250:-/Stadium)



Massor med olika saker till flytten köpte jag också i dag. Etiketter och tuschpennor på Bokia, till flyttlådorna. Och vinklar, skruvar, och plugg, till att sätta fast bokhyllor och garderober i väggen. Tassar till möbler, och tre sorters tape blev det också. Allt från Clas Ohlson.


Kommentarer
Postat av: Izabella

Jag älskar att du är så organiserad och strukturerad! Ordning och reda :)

2011-06-26 @ 13:12:51
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Izabella: Hahaha! Tack! Det är väl verkligen en av mina bättre egenskaper! Jag borde väl vara revisor, korrekturläsare, bibliotekarie, eller ordningsman eller nåt! ;-D



(Men ibland kan det nog vara en irriterande egenskap för andra! ;-D)

2011-06-26 @ 13:16:56
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0