Fredagen den 15 september 2006

Jobbade…


 

Kom hem klockan fyra i dag, eftersom jag jobbade över i lite drygt en och en halv timme. Höll först på och fixade med lite allt möjligt här hemma en stund först. Sen så gick jag en sväng till Centrum. Köpte mig en svart cardigan/ziptröja på Gina Tricot och en ny Dean Koontz-bok på Bokia.



 






 

 

Jenny gick direkt hem till Robin en stund efter skolan. Sen så åkte hon hem till en klasskompis. De skulle träffas ett gäng tjejer där och äta middag tillsammans. Sen senare så mötte hon upp med Robin igen och ska sova hos honom.


 

Jimmy jobbade mellan nio och fem i dag. Han kom hem, duschade, åt middag, och sen så stack han iväg. Han skulle först hem till en jobbarkompis tillsammans med några andra. Sen så skulle de till Globens Annex för konserten: ”Monsters Of Tribute”.


 

Egentligen så skulle jag gå tillsammans med Jimmy på konserten. Men jag mår inte alls bra i dag, så jag kände att jag inte skulle orka att stå på en konsert i flera timmar. Så jag gav bort biljetten till Jimmys jobbarkompis.


 

Jag har jätteont i halsen, är jättesnorig, har jätteont i huvudet, är jättetrött…


 

Borzko kom hem från jobbet vid sjutiden. Han åt middag och duschade. Sen så gick han en sväng till Centrum och köpte chips och godis till oss.


 

Vid åttatiden så satte vi oss i vardagsrummet och tittade på ”Idol”. Jag hade som vanligt datorn med mig också och höll på med lite allt möjligt i den samtidigt. Åt chips och godis också.


 

Nu ska jag bara blogga klart, och sen så ska jag nog gå och lägga mig för att försöka att sova bort min förkylning.  


Kommentarer
Postat av: Angela

Stackars lilla Bim, hoppas du kryar på dig snabbt. Ta det nu riktigt lugnt! *Kram*

2006-09-16 @ 07:14:07
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Bim

---> Angela: Tack ska du ha! *Kram*

2006-09-16 @ 12:28:35
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Junitjej

Vilken snygg cardigan! Krya på dig nu ordentligt!!! KRAM!

2006-09-16 @ 21:21:35
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Bim

---> Junitjej: Tack ska du ha! Och tack ska du ha! ;-) *KRAM*

2006-09-16 @ 23:30:12
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0