Dagens Dagbok - Torsdagen den 14 augusti 2008 - Kvällen.

Vid halvsjutiden så tog Jenny och jag en sväng till Centrum. Först så var vi på Clas Ohlsson och köpte en stegräknare till Jenny. Och sen så var vi på HemKöp och köpte tre plastkassar med matvaror.


När vi kom hem igen så satte sig både jag, Jenny, och Jimmy uppe i vardagsrummet. Vi åt lite gott, satt och slötittade på teve, och satt och pratade. Jag hade min dator med mig också.


Borzko kom hem sent från jobbet, som nästan alltid. I dag kom han vid niotiden. Ätit middag hade han redan gjort. Så han duschade bara och gjorde sig i ordning när han kom hem.


Tidig sänggång blir det nog för oss alla fyra i kväll. Jag ska upp klockan fem. Jimmy ska också upp klockan fem. Jenny ska upp klockan halvsex. Borzko är ledig i morgon, men är trött efter väldigt sena kvällar hela veckan, så han ska också lägga sig tidigt.


Och i morgon så är det fredag! Wiieee!!!! ;-D


Kommentarer
Postat av: Josefin

Ja idag är det fredag :)



Hoppas det gått bra idag också på jobbet.



Kram

2008-08-15 @ 11:28:18
Postat av: Bim

---> Josefin: Härligt med fredag! :-)

Jadå, allt var bara bra på jobbet i dag också. Det blir nog värre på måndag när alla barnen kommer... ;-/

Kram!

2008-08-15 @ 14:06:53
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0