Dagens Dagbok - Fredagen den 6 juni 2008 - Andra Halvan av Eftermiddagen + Första Halvan av Kvällen. (Med Två Fotografier.)

Vid fyratiden sen, precis när jag hade läst ut min bok, så kom både Borzko och Jimmy hem nästan samtidigt. Borzko kom från jobbet, och Jimmy kom från stan. Båda två duschade och gjorde sig i ordning i tur och ordning.


Sen så åt vi tre middag tillsammans, på vår uteplats, i skuggan under parasollet. Borzko och Jimmy åt pizza från vår pizzeria på gatan. Jag var mätt efter allt jag hade stoppat i mig under dagen, för jag hade ätit en hel del godis på vägen hem och när jag kom hem, så jag åt bara ett vitlöksbröd med ost.







Efter maten så fikade vi, och satt och pratade. Sen så satt jag och Jimmy med våra datorer, och Borzko satt och läste i sin bok. Vi satt sen där fram till åttatiden, och njöt av den underbara eftermiddagen och kvällen.


Sen vid åttatiden så flyttade vi alla in. Borzko satte sig uppe i vardagsrummet och tittade på friidrottstävlingar på teve.


Jimmy skulle hem till sin kompis Kristian i Högdalen, för att först vara där en stund, och sen så skulle dom vidare in till stan. Jag var snäll och körde honom dit.


När jag kom hem igen så satte jag mig uppe på den övre balkongen. Datorn i knäet blev det då, och bloggning, bloggläsning, och nyhetsläsning.


Kommentarer
Postat av: Jenny

det hade varit schysst om du lämnat en pizzabit till mig..

2008-06-06 @ 23:59:30
Postat av: Bim

---> Jenny: Hahaha! Jag åt ju faktiskt ingen pizza! Bara ett vitlöksbröd med ost! ;-D

2008-06-07 @ 00:04:24
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0