Några fotografier från morgonen och förmiddagen, lördagen den 24 maj 2008.

Lämnade Jenny på jobbet klockan halvsju i morse, på McDonalds i Västberga.



Vid åttatiden så gick jag ut på en promenad. Tog en mugg kaffe med mig.



Jag tycker om fjärilarna i olika färger som sitter ovanför alla olika ingångar in till Centrumet.

         

Några naturbilder från promenaden. (Klicka på bilderna så blir dom större.)

        

Man hoppas ju att den nedre löpsedeln stämmer... ;-)



Och ni glömmer väl inte bort MAMMA i morgon!?!



Efter promenaden så satt jag i solen och läste, på en bänk i parken bakom vårt hus.

         


Kommentarer
Postat av: Jessica

Smart med sådan där kaffe-mugg som man kan ta med ut!! Vart har du köpt dom? Är dom dyra??

2008-05-24 @ 14:43:41
URL: http://jessica25.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Jessica: Jag har letat förut i alla "vanliga" affärer, men inte hittat några värmetåliga muggar med lock. Så dom här har jag köpt hos Martin Olsson. Men där måste man ju ha någon typ av företagskort för att få handla. Och jag kan låna vårt kort på jobbet. Kommer inte riktigt ihåg vad dom kostade. Tror att det var ungefär en krona per mugg inklusive lock.

2008-05-24 @ 14:55:22
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0