Dagens Dagbok - Måndagen den 15 september 2008 - Kvällen.

Efter middagen så höll jag på och plockade och fixade lite här hemma en stund. Sen så satte jag mig i köket med datorn.


Jimmy satte sig på sitt rum och ägnade sig till att sitta vid datorn, titta på teve, spela tevespel, och lyssna på musik.


Borzko kom hem från jobbet vid halvsjutiden. Han åt middag då först, och vi fick en pratstund i köket under tiden. Sen så duschade han och gjorde sig i ordning. Och efter det så gick han upp till vardagsrummet och satte sig och tittade på "Hockeykväll" på teve.


Jag flyttade in med datorn till Jimmys rum. Och så satt vi där med varsin dator och höll på med vårt respektive, och pratade, och lyssnade på musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0