Dagens Dagbok - Torsdagen den 30 april 2009 - Kvällen.

Jag flyttade sen upp till vardagsrummet med min dator och min bok. Och sen så satt jag större delen av kvällen och varvade boken med datorn.


Jag läste ut boken: "Skynda att älska" av Alex Schulman. Och så började jag på boken: "Familjehemligheter" av Niclas Ericsson.


Borzko jobbade sent i dag, och kom inte hem från jobbet förrän vid niotiden. Middag hade han redan ätit. Så han duschade bara och gjorde sig i ordning. Lite sporttittande på teve blev det för honom sen.


Jimmy är ute på stan med kompisar och festar.


Jenny har sina tjejkompisar hemma hos sig och Jocke i Tumba, på lite festande.


Borzko ska jobba extra i morgon, så han ska väl snart sova.


Och jag ska fortsätta med mitt varvande mellan boken och datorn.




Ha en fortsatt trevlig Valborgsmässoaftonskväll!
Och en riktigt trevlig Första Maj! :-)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Detsamma! Hoppas att du haft en bra kväll. Själv har jag haft några av mina syskonbarn här (syrrans son och brorsans dotter), vi har spelat kort. Det är alltid så mysigt när nån/några av mina syskonbarn är här. Jag längtar verkligen tills vi har egna barn.



Hoppas att allt är bra!



Kramar

2009-05-01 @ 00:19:32
Postat av: Bim

---> Josefin: Det lät som en mysig kväll! Hoppas att du har haft det bra i dag också! Kram! :-)

2009-05-01 @ 17:15:46
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Therése

Jag skrev om dig bland mina bloggtips nyss, så du vet! :) Trevlig 1:a maj!

2009-05-01 @ 19:22:56
URL: http://www.hanky.se/therror/
Postat av: Bim

---> Therése: Och jag hade precis sett det! Tack snälla du! Nu måste jag ju blogga om det också! ;-D Ha en fortsatt trevlig helg du också!

2009-05-01 @ 19:25:56
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0