Middag på KinaHörnet i Farsta i dag.




(Bild från Hitta.se)


I dag klockan fem så ska vi äta middag på KinaHörnet i Farsta. Det är min Mamma och Pappa som bjuder oss. Det är som ett litet tack för all hjälp som dom har fått före, under, och efter deras flytt. Det blir Mamma, Pappa, Jag, Borzko, Jimmy, Jenny, och Jocke.

Efter middagen så ska Jimmy iväg och träffa kompisar. Och Jenny och Jocke ska iväg på bio. Får väl se sen hur bra min Mamma mår, om hon orkar spela lite Canasta i kväll sen efter middagen. För om hon vill, då går väl jag, Borzko, Mamma, och Pappa, antingen hem till dom eller hem till oss, och spelar lite kort. Om hon inte orkar, då går väl Borzko och jag hem och tittar på någon film.

Vad ska ni göra i dag, och i kväll?


Kommentarer
Postat av: ChaiHome

Hej, tycker du om inredning? Tycker du om de där inredningsdetaljerna som andra saknar? Tycker du om att trivas i ditt hem? Bra - i så fall borde du bösöka vår webbshop ChaiHome, nu! Välkommen in, här finns nåt för alla! :) http://www.chaihome.se/

2009-03-21 @ 14:03:26
URL: http://www.chaihome.se/
Postat av: Bim

---> ChaiHome: Tack för tipset. Kanske kollar in.

2009-03-21 @ 14:30:59
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Vad roligt att gå och äta :)

Hoppas att din mamma orkar spela lite Canasta sen. Är din mamma sjuk eller blir det för mycket att göra flera saker samma dag?



Vi har varit ute och gått i solskenet i några timmar, det är alltid ett bra sätt att slippa fundera så mycket. Ikväll blir det nog att vi tittar på någon film. Vi är egentligen bortbjuden på fest men jag är inte direkt på humör för att umgås med massa människor ikväll.



Hoppas att ni har en bra kväll :)



Kramar

2009-03-21 @ 17:03:38
Postat av: Bim

---> Josefin: Ja, det var mysigt och trevligt! Men tyvärr så blev det inget Canasta-spel i kväll. Mamma är inte sjuk, men hon är trött för tillfället och känner sig lite nere. Så hon tyckte att det räckte med restaurangbesöket i kväll.



Lät ju som en mysig dag och kväll för dig! Kram!

2009-03-21 @ 22:38:12
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Vad tråkigt att din mamma inte mår helt bra, hoppas att hon mår bättre snart.



Dagen igår blev lite bättre än vad jag hade hoppats på, men nu börjar jag bli riktigt nervös för imorgon. Fast det är lika bra att få det bortgjort så jag får veta vad det är och om det blir operation.



Hoppas du får en bra söndag! Här skiner inte solen idag, men det är åtminstone inte alldeles grått.



Kramar

2009-03-22 @ 12:10:21
Postat av: Bim

---> Josefin: Ja, hon mår lite upp och ner i perioder. Blir nog bätre när våren kommer.



Skönt att det är i morgon som du ska in. Så du slipper vänta.



Ha en bra söndag. Kram!

2009-03-22 @ 14:12:20
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0