Dagens Dagbok – Fredagen den 27 augusti 2010 – Eftermiddagen + Kvällen. (Med fem fotografier).


Åkte hem direkt efter jobbet och övertiden, och kom hem vid kvart över tre. Både Borzko och Jimmy var hemma när jag kom hem. Borzko hade sin veckans lediga dag. Jimmy hade sin sista semesterdag i dag. Jenny var inte hemma, egentligen var hon ledig i dag, men hon hade åkt till jobbet för att jobba lite extra. Borzko och Jimmy hade tagit hand om veckostädningen tillsammans i dag.


En fika och en pratstund blev det när jag kom hem. Sen höll jag på och fixade lite med diverse hushållsbestyr här hemma en stund.


Vid halvfemtiden sen så åkte både Borzko, jag, och Jimmy iväg i bilen. Och vi åkte till Heron City i Kungens Kurva. Först så hämtade vi ut biobiljetterna som jag hade beställt.



Och sen så gick vi och åt middag på Pizza Hut.



Först åt jag vitlöksbröd med mozzarella och tomater.



Och sen åt jag en Pan Pizza som hette Cheeze Feast. Det var flera sorters ost på den. Jag tror det var blåmögelost, fetaost, cheddarost, och mozzarella.



Och sen gick vi till biosalongen och såg på ”Toy Story 3 – 3D”. (Recension kommer som vanligt i ett separat inlägg.)



Filmen var slut vid halvniotiden och då åkte vi hem. Vi dukade då fram en massa gott att äta och dricka, och så blev det filmtittande även hemma. Det blev filmen ”Kick-Ass”. (Recension på den kommer också i ett separat inlägg.)


Efter filmen var slut, vid elvatiden, så satt jag med datorn en kort stund. Men sen så gick jag och la mig redan vid halvtolvtiden, för jag kände mig otroligt trött.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0