Dagens Dagbok – Torsdagen den 19 augusti 2010 – Eftermiddagen. (Med ett fotografi).


Åkte hem direkt efter jobbet. Jenny var hemma när jag kom hem, för hon hade en ledig dag i dag. Vi tog en fika och en pratstund när jag kom hem.

 

Jimmy var inte hemma. Han hade åkt iväg till en kompis föräldrars landställe, och dom ska också sova kvar där i natt.

 

Jenny och jag gick sen en sväng till Centrum. Handlade lite grejer till jobbet, på Clas Ohlson och på Hemköp. Köpte lite grejer till mig själv på Apoteket. Och så hämtade jag ut ett bokpaket.

 

Sen när vi kom hem igen så höll vi båda två på med lite allt möjligt. Jenny tvättade och tumlade en hel del kläder, och städade lite på sitt rum. Jag höll också på och fixade med lite diverse hushållsbestyr.

 

Vid sextiden sen så stack Jenny iväg. Först skulle hon träffa en vän, och sen så skulle hon vidare för att jobba ett nattpass i natt.

 

 

(Läs förresten gärna kommentarerna i det här länkade inlägget.)




Kommentarer
Postat av: Snurran

fredag i morgon, skönt! ;-)

2010-08-19 @ 21:35:58
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, det var länge sen man sa dom orden! ;-)

2010-08-19 @ 21:40:18
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0