Dagens Dagbok – Lördagen den 2 januari 2010 – Kvällen.


Jenny sov ju här i dag, efter sitt nattpass i går. Och hon hade beställt väckning klockan sju i kväll. Det fick hon förstås, och sen när hon åt ”frukost”, så tog vi andra tre en fika, och vi hade alla fyra en lång och trevlig pratstund i köket. Mysigt att sitta sådär bara alla vi fyra och prata, för det är ju inte så ofta nuförtiden.

 

Jenny gjorde sig sen i ordning för sitt fjärde och sista nattpass för den här gången. Och vid kvart över nio sen så skjutsade jag henne till jobbet.

 

När jag kom tillbaka hem igen, så blev det lite tevetittande för mig och Borzko. Jag hade spelat in ”Robinson” och det andra avsnittet av ”Olycksfågeln”, så det var dom två programmen som vi tittade på.

 

Efter att dom var slut, så blev det sen igen bokläsning för oss båda två.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0