Dagens Dagbok – Onsdagen den 23 juni 2010 – Kvällen.


Jag fortsatte att sitta ute på balkongen med datorn och boken. Solen försvann som vanligt vid sjutiden. Men då drog jag igen inglasningen och fortsatte att sitta där ute.

 

Borzko kom hem från jobbet vid åttatiden. Han åt då middag och jag tog en fika och en pratstund med honom. Efter att han sen hade duschat och gjort sig i ordning, så tillbringade han sen resten av kvällen med lite tevetittande.

 

Jag flyttade in från balkongen vid niotiden, för då blev det lite väl svalt där för mig. Satte mig istället i vardagsrummet och fortsatte med boken och små datorstunder.

 

Jimmy satt större delen av kvällen på sitt rum, framför datorn.

 

Jenny jobbade först till klockan sju. Sen hade hon möte till klockan tio. Så hon var inte hemma förrän efter elva.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0