Chokladtest! Igen! ;-D


Eftersom jag har bloggat om några chokladtester tidigare, så fortsätter jag väl med det! ;-)

Här är länkar till några tidigare inlägg:

Marabou Daim Summer Dream + Marabou Kokosrulle.

Marabou Polka + Marabou Passion + Marabou Non Stop.

Marabou Sensation Yoghurt Raspberry + Marabou Vinter.

Marabou Sommar.

Marabou Amigo + Marabou Lakrits.

(Här är en länk till min kategori "Mat och Dryck" där det finns tester även på annat ätbart!)



I dag så testade jag den här, Marabou Sensation Carmelized Almonds Seasalt.

Och den var faktiskt riktigt god! Blandningen av mjölkchoklad, karamell, mandel och lite havssalt är riktigt lyckad! Den kommer jag verkligen att köpa igen! :-D



Kommentarer
Postat av: Snurran

jag tycker den är lite för dåligt salt, jag kände knappt den smaken alls :-/

2010-05-23 @ 14:31:57
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Jag tyckte att den var supergod! Och den lilla, lilla saltsmaken var precis lagom! :-)

2010-05-23 @ 18:52:16
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0