Fredagen den 8 april 2011.


Har förstås jobbat precis som vanligt i dag också. En helt vanlig och ordinär arbetsdag. Läs gärna min kollega Snurrans blogg Filijokus Funderingar. Hon brukar nästan alltid skriva utförligt om våra arbetsdagar.

Åkte hem direkt efter jobbet. Borzko var hemma när jag kom hem, för han hade haft sin veckans lediga dag i dag. Och som nästan alltid så hade han köpt fina tulpaner till mig.



Jag ringde till mina föräldrar och frågade om jag och Borzko fick komma dit och fika en stund, och det fick vi. Först gick vi till Centrum och köpte med oss budapestbakelser och tulpaner till dom.



Sen satt vi och fikade och pratade i ungefär en och en halv timme.



Borzko och jag gick sen till Centrum igen. Och så gick vi runt i affärerna för att leta efter en ny jacka till honom.

Vi hittade till slut en jättesnygg fuskskinnjacka på KappAhl för niohundra kronor.



Vi gick sen hem, och så åt vi middag.

Efter det så satte vi oss uppe i vardagsrumssoffan, Borzko läste i sin bok, och jag satt med datorn en stund.



Klockan åtta blir det "Så ska det låta" på teve, och efter det ska vi se på en DVD-film.


Kommentarer
Postat av: Snurran

Ja, det var en jättefin jacka! :-)

2011-04-08 @ 20:38:08
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, jag tycker att den är skitsnygg! Och Borzko passar bra i den! Tunn och fin vår/sommar-jacka! :-D

2011-04-08 @ 20:41:28
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0