Dagbok - Torsdagen den 3 november 2005

Jobbade i dag också. Började med sovmorgon en timme i dag också. I dag hade vi ingen matservering hos oss. Vi gjorde bara mat till två dagis och skickade. Sen så städade vi. Jag fixade först lite grönsaker till skickningarna och sen städade jag skalen och hjälpte även till och städade i disken. Efter det så fick vi gå hem för dagen redan strax efter elva. Härligt! Och dagen i morgon är inarbetad så då är vi lediga! Underbart!

Kom hem vid halvtolvtiden. Jenny och hennes kompis Malin, som hade sovit över här, var hemma. Jimmy åkte lastbil med Borzko i dag, så han hade gått upp halvfyra… Jag satte igång en tvättmaskin, gick igenom post, och sen höll jag på och fixade med lite allt möjligt. Efter någon timme så promenerade jag bort till Farsta-Hallen.

Tränade sen i gymmet i cirka en och en halv timme. Jag tränade ju styrketräning i går, så i dag valde jag att bara träna kondition. Det blev: tio min gång på band, tio min löpning på band, tio min i roddmaskin, tio min i trappmaskin, tio min i crosstrainern, tio min på motionscykel. En timmes konditionsträning alltså. Sen så gjorde jag situps en bra stund, och sen stretchade jag ganska så länge. Välbehövlig dusch sen förstås.

Promenerade sen hemåt igen. Mötte precis Jenny och Malin när de skulle till tunnelbanan. Malin skulle åka hem och Jenny skulle åka och jobba. Hon skulle jobba på 7-Eleven mellan halvfyra och åtta i kväll. Höll sen på och fixade, pulade, grejade, donade, småstädade med allt möjligt ett bra tag hemma. Åt sen middag alldeles för mig själv. Det blev bara rester i dag.

Sen så blev det soffan och datorn i knäet. Satt och höll på en hel del med min nya Blogg som jag kommer att introducera snart. Jobbade också med mitt nya fotoalbum på nätet som likaså det kommer att publiceras snart. Jag gillar inte riktigt Bloggen här på MSN Spaces. Så jag kommer istället att ha en annan Blogg. Men i den finns det inget inbyggt fotoalbum, så jag kommer att ha ett fristående fotoalbum på nätet och sen länka till det från Bloggen.

Borzko och Jimmy kom hem vid sjutiden. Jenny kom hem vid niotiden. Jag mötte henne vid tunnelbanan då. Sen så blev det datorn igen resten av kvällen. Jobbade med Bloggen igen, lärde mig att lägga in bilder bland annat. Tittade på ”Stockholm Live” på teve också.

Ledig i morgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0