Torsdagen den 31 augusti 2006

Jobbade…


 

Åkte hem direkt efter jobbet. Ensam hemma när jag kom hem. Borzko jobbade förstås. Jimmy jobbade eftermiddag mellan tolv och nio i dag. Jenny gick i skolan till klockan fyra. Jag höll på och fixade med lite allt möjligt när jag kom hem. Satt även en stund vid datorn.


 

Jenny kom hem från skolan vid kvart i fem. Vi åt middag tillsammans direkt då. Sen så gjorde hon sin del av städningen som hon inte hann göra i går. Hon städade även lite på sitt rum. Jag höll på med lite allt möjligt. Sen så småningom så hamnade jag i kökssoffan med datorn i knäet. Började läsa i en ny pocketbok också: ”Stockholmssägner” av Danny Wattin.


 

Jenny stack iväg en stund och mötte upp med en klasskompis, och sen så kom de två hit och var här. Borzko kom hem från jobbet vid halvåttatiden. Han åt middag och duschade. Sen gick han och la sig tidigt, för han har blivit jätteförkyld och kände sig inte så bra.


 

Jag tittade på ”Idol”. Sen resten av kvällen blev delad mellan boken och datorn. Jimmy kom hem från jobbet vid kvart över nio.


 

Fredag i morgon! Wieee!!!


Kommentarer
Postat av: Ahnna

Ville bara önska en trevlig helg!

2006-09-01 @ 21:38:55
Postat av: Bim

---> Ahnna: Tack det samma! :-)

2006-09-01 @ 21:47:19
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Karl-greger

Så intressant .........not!

2011-03-26 @ 13:25:02
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Karl-greger: Okej.

2011-03-26 @ 17:36:11
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0