Blogg-Länkar 2006-12-15

Här är länkar till de bloggar (25 st) som jag läser för tillfället: 


Jennys Blogg


 Angelas Dagbok                  

 Lotten Bergman                   

 Mamselamsen                      
 
BlondinBella
                         


Annica Tigers Blog
               


 En Södertäljebos Liv II       

 Finkans Blogg                      

 It’s a random life                 

 Hedgehog in a storm (1)  
       
Hedgehog in a storm (2)     
    
Deckarmamma                     

 

Bloggfrossa                          


 

Draken                               


 

Åsiktstorped                       


 

Ett liv i exil                          


 

Bara jag Johanna                 


 

Ett liv med skolios               


 

Junitjej                                


 Niclas Blogg                        

 Sigrids Blogg  

 Pudelbus                                


Nästa Malmö C
                   


 Mil.se                                  
 


Tjuvlyssnat
    

 

Uppdaterat kl 22.15

Filijokus Funderingar


Kommentarer
Postat av: Ahnna

man tackar, men jag har fortfarande ingen egen dator så jag kan uppdatera min sida och min gubbes dator får inte upp sidan så jag kan lägga ut något. jag ska kontakta supporten för sidan.
ha det gott nu bloggenvännen på er semester!!
Många julkramar Draken

2006-12-15 @ 20:45:02
Postat av: Bim

---> Ahnna: Ha det så gott du också här hemma i Sverige! God jul och Gott nytt år! *Kram*

2006-12-15 @ 20:58:01
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Snurran

Nejdå, jag tror väl inte att anonymitet ska vara så nödvändigt, jag är inte direkt annonym ju, jag låter bara bli att skriva ut namn på arbetsplats och kamrater. Om någon råkar hitta dit så står det ändå inget som kan misstolkas hoppas jag!
Det har tagit många dagar (kvällar) jag gjorde fel först och la in för många inlägg på samma dag, så jag fick hålla på att flytta om dem och strula..hade jag gjort rätt på en gång så hade det max tagit en veckas hårt jobb ;-) *kram!*

2006-12-15 @ 22:19:13
Postat av: Bim

---> Snurran: Okej! Då behöver jag inte vara så försiktig med mina kommentarer då! Annars så får du väl säga till!

Okej. Jag får se om jag orkar kopiera hela min dagbok någon gång. Men jag lägger nog inte in den här då. Utan jag lägger nog in den i WORD och bränner på skiva sen.

2006-12-15 @ 22:21:49
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0