Ännu en av dessa listor! ;-)

Hittade den här i någons blogg, kommer inte ihåg vilken... Känn er taggade ni som vill! Kopiera och fyll i era egna listor!

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa?
Nej, aldrig!
Vilken årstid tycker du bäst om? Självklart sommaren.
Brukar du sjunga i duschen? Ja, det brukar jag. Eftersom jag lyssnar på radio i duschen.
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Ingen. Jag gillar inte sport.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njae, jag vet inte riktigt.
Vad är viktigast för dig? Att mina barn har det bra.
Laddar du hem musik och film från Internet? Ja, det gör jag.
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Bjuda alla nära och kära på en solresa. Ge bort pengar till mina allra närmaste och käraste.
Vad är det bästa med julafton? Att vara med familjen. Och att ge bort julklappar.
Tänker du mycket på ditt utseende? Ja, det gör jag nog. Är ganska så fåfäng.
Vad får dig att slappna av? Sitta vid datorn, läsa böcker.
Tänker du ofta på sex? Jo, det gör jag nog. Gör inte alla det!?
Är du skyldig någon pengar? Ja, Nordea är jag skyldig en väldig massa pengar sedan vi köpte vår bostadsrättslägenhet.
Är du mörkrädd? Ja, det är jag.
Vilken färg är snyggast? På kläder tycker jag svart.
Tycker du matte är svårt? Ja, ganska så.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, det tycker jag inte.
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Pengar, pengar, pengar.
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Nästan alltid så går jag upp klockan sju.
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Man och barn förmodligen. Ibland också arbetskamraterna.
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Njae, jag vet inte riktigt… Kanske rökning i så fall.
Har du piercing? Ja, två stycken. En i näsan och en i naveln.
Bråkar du och dina syskon ofta? Nej, inte ofta. Men det händer ibland…
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Mina två underbara ungar.
Läser du ofta böcker? Ja, det gör jag. I och för sig är jag lite periodare. Men jag har alltid någon bok på gång.
Vad föredrar du för sorts filmer? Skräckfilmer.
Vad slösar du mest pengar på? Datorer, mobiltelefoner, kläder, böcker, broderier, heminredningssaker.
Vill du gifta dig? Nej, för jag är redan gift och fortsätter helst att vara det med min nuvarande man.
Vill du ha barn? Nej, inte fler än de två som jag har.
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? Big Brother.
Vilka länder har du varit i? Ganska så många. Fast bara i Europa.
Vilka husdjur har du haft innan? Majsormar, sköldpaddor, guldhamster, fiskar, marsvin.
Solar du ofta? Ja, jag älskar att sola. Solar så mycket jag kan utomhus. Och i solarium mellan mars och augusti.
Är du bra på att laga mat? Njae, sådär.
Var badar du helst? Utomlands, för där är vattnet varmare.
Vad dricker du för alkohol? Ingenting för tillfället och sedan ett par år tillbaka.
Vad använder du för droger? Inga droger om nu inte kaffe räknas till en…
Vilka djur är du mest rädd för? Tvestjärtar, larver, småkryp och vissa hundar.
Vad tycker du om monarkin? Lägg ner den!
Vilka språk kan du? Svenska och hyfsad engelska.
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Nej. ”Peppar, peppar, ta i trä”!
Vilken kändis är hetast? Hetast vet jag inte, men snyggast är i alla fall Jon Bon Jovi!
Gillar du att dansa? Jag älskar att dansa!
Vad har du för klädstil? Svart & Jeans.
Är du flygrädd? Usch, ja…
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Jättebra!
Vad dricker du helst när du är törstig? Fun Light.
Vilken är din favoritglass? Älskar precis all glass!
Tror du på ett liv efter döden? Nej, egentligen inte… Men man kan ju alltid hoppas!
Vilket kaffe sörplar du helst? Kaffe med minimjölk och sacketter i. Gärna oboypulver också!
Vilket mobilmärke föredrar du? Nokia.
Vill du gå ner i vikt? Ja, fyra kilo för tillfället…
Vad har du för personlighet? Glad, ärlig, ordentlig.
Har du varit deprimerad? Inte allvarligt. Men lite vinterdeppighet har jag.
Tycker du om sushi? Ja, det är jättegott!
Tror du på livslång kärlek? Det är nog svårt att uppnå. Men kämpar man så kanske det går!
Vad äter du helst när du ser på film? Chips.
Lever dina föräldrar tillsammans? Ja, det gör de. De har varit ihop i över 50 år!
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Ja, det skulle jag kunna tänka mig.
Har du tandläkarskräck? Inte skräck… Men obehag…
Har du någon gång haft självmordstankar? Nej, aldrig.
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Jag är nog både och!
Vilken hårfärg har du naturellt? Rödblond.
Biter du på naglarna? Nej, slutade när jag var 26 år.
Är du beroende av något? Kärlek, ömhet, mina barn, vänskap, datorer, mobiler, pengar, kaffe, m.m.
Hur ofta motionerar du? Försöker ett par gånger i veckan.

Kommentarer
Postat av: johanna

rolig lista :) jag "lånar" den till min blogg.

2006-03-07 @ 16:47:38
URL: http://yohaanna.blogg.se
Postat av: Bim

Hej! "Låna" på du bara! Hittade just en ny som jag snart ska fylla i! Så då kan du låna den också! ;-ö)

2006-03-07 @ 18:25:06
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Junitjej

Det var roligt att läsa din blogg. Jag har besökt din dotters också. Du får gärna besöka min och lämna en kommentar. Ha en skön dag! Här skiner solen!

2006-06-04 @ 10:32:03
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Bim

---> Junitjej: Kul att höra att du tyckte det var roligt att läsa min blogg! Jag ska kolla in din sida också. Ha det så bra.

2006-06-04 @ 11:42:48
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0