Dagbok – Onsdagen den 17 maj 2006


 
Jobbade förstås precis som vanligt i dag också. I dag serverade vi kasslergryta med kokt ris. Diskmaskinen strulade i dag igen. Så vi fick köra med papperstallrikar, plastglas och plastbestick…

Direkt efter jobbet så gick jag och Mita till datasalen. Där var vi med i en kurs i Word med Magnus som lärare. Jag kunde väl rätt så mycket av det som lärdes ut. Jag har ju hållit på en hel del med Word. Men lite nytt var det i alla fall som jag lärde mig. Kul och intressant var det i alla fall.

Kursen var slut vid halvfem så jag var hemma kvart i fem. Jimmy hade stuckit iväg för att jobba ett kvällspass mellan 17.00 och 23.00. Jenny var hemma. Vi gick iväg en sväng till Centrum hon och jag. Först var vi på Clas Ohlson och köpte 500 plastskedar. De ska vi ha till jobbet i morgon när vi har soppa och om diskmaskinen inte har hunnit med att bli fixad. Sen så var vi på Hemköp och handlade lite mjölk, yoghurt och juice.

När vi kom hem igen så åt vi middag tillsammans. Efter det så gick Jenny iväg till Centrum igen. Den här gången för att ta tunnelbanan hem till sin pojkvän Robin som är 19 år och bor vid Medborgarplatsen. Själv så höll jag på med diverse hushållsbestyr här hemma.

Vid sjutiden så blev det som vanligt kökssoffan, bärbara datorn i knäet, och ”Big Brother” på teve. Borzko kom hem från jobbet vid halvåttatiden. Efter att han hade ätit middag och duschat så blev det vardagsrumssoffan, och sport på teven för honom.

Väntar in Jenny nu som ska komma från Robin vid tiotiden. Sen blir det väl sängen för mig vid halvelvatiden.



Kommentarer
Postat av: Angela

Här har du en till som sitter och väntar på att få krypa ner i sängen ;-) Ha nu en attans bra torsdag!

2006-05-17 @ 21:54:45
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Bim

Det samma till dig Angela!

2006-05-17 @ 21:56:12
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0