Torsdagen den 12 oktober 2006

Jobbade…


 

Åkte hem direkt efter jobbet, så jag var hemma vid kvart över två. Jenny var hemma när jag kom hem. Vi åkte sen vid halvtretiden iväg med bilen mot Kungens Kurva för lite shopping. Först så var vi i Affärscentret. Där köpte vi födelsedagspresenter till Jimmy som fyller 19 år på söndag. (Vad vi köpte skriver jag inte här, för han kanske läser…)


 

Sen så åkte vi bort till IKEA. Där handlade vi för cirka 2.300:- kronor. Vi köpte ett nytt soffbord till vardagsrummet, tre stycken små sideboards, två små extrabord att ha när vi har gäster, två nya dörrmattor, massor med olika sorters värmeljushållare, massor med olika sorters ljus, massor med olika sorters IKEA Familys hygienprodukter, plus massor med andra smågrejer.


 

Middag åt vi i IKEA:s restaurang. Jag åt Dagens Soppa (mexikansk bönsoppa) plus bröd, sallad, och dricka. Sen lite senare så tog vi en fika i IKEA:s cafeteria. Hemma igen var vi vid halvsjutiden.



 


 



 

Borzko kom hem från jobbet vid sjutiden. Han åt middag och duschade. Sen så hjälpte han till med att montera ihop alla sex borden. Jag höll på och plockade med allt annat som vi hade köpt. Jenny städade på sitt rum.


 

Internet funkade inte under flera timmar på kvällen… Femtonde dagen nu som det strular…


 

Jimmy jobbade mellan tolv och nio i dag. Sen var han en sväng hem till sin kompis Kristian innan han kom hem.


 

Och i morgon är det fredag!!!


 

(Se mobilblogginlägget med kort på Jenny från IKEA i föregående inlägg.)


(Soffbordet, de tre sideboarden, två små extrabord, plus några av alla de värmeljushållare och ljusen som vi köpte.)



 

  

Kommentarer
Postat av: Ahnna

Vilka fina bord. Åhh..ljus måste jag köpa på mig mer också. Men älskar man ljus så har man massor i skåp och lådor och det har jag. Verkar som det aldrig tar slut mitt lager.

2006-10-13 @ 23:12:01
Postat av: Ahnna

Min kommentar försvann, så jag bara testar igen.

2006-10-13 @ 23:12:54
Postat av: Bim

---> Ahnna: Tack ska du ha! Jag är själv nöjd med mina inköp. Och jag har en hel del ljus i mina skåp och lådor också. ;-)

2006-10-13 @ 23:19:29
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Ahnna: Funkar bra! ;-)

2006-10-13 @ 23:19:48
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0