Torsdagen den 19 oktober 2006

Jobbade…


 

Åkte hem direkt efter jobbet, så jag var hemma vid kvart över två. Ingen var hemma när jag kom hem. Jag höll som vanligt på och pysslade med allt möjligt här hemma, och satt även lite med datorn.


 

Jenny kom hem från skolan vid halvfemtiden. Vi två åt middag vid femtiden. Satt länge och pratade sen i köket.


 

Efter maten så satte jag mig i kökssoffan och läste ut boken ”Flickan som lekte med elden” av Stieg Larsson. Efter det så satt jag med datorn. Recenserade boken bland annat.


 

Jenny satt vid sin dator en hel del på kvällen. Och hon läste mycket i sin bok också.


 

Borzko kom hem från jobbet vid sjutiden. Hans kväll blev precis som vanligt: middag, dusch och sen sport på teve.


 

Jimmy gick på kurs i dag också på McDonalds huvudkontor, och sover även i natt på Scandic Hotel.


 

Nu ska Jenny och jag ta en fika och en pratstund. Sen ska jag läsa lite i en ny bok innan det är sovdags.


 

Och i morgon är det fredag!


Kommentarer
Postat av: Angela

Ja, det är fredag och jag har tagit ledigt ;-)

2006-10-19 @ 21:15:58
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Bim

---> Angela: Jaha! Ledig i dag! Vad härligt! ;-)

2006-10-20 @ 15:33:10
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0