Allers köper 51% av Blogg Esse AB


Allers köper 51 % av Blogg Esse AB

2007-apr-16 17:21

Idag blev det klart att Allers investerar i blogg.se.

Vad innebär det för dig som bloggar? Först och främst att vi nu äntligen har möjlighet att vidareutveckla bloggtjänsten på ett sätt som vi har eftersträvat. Vi kommer att förbättra driftsituationen. Vi kommer att lägga till efterlängtade funktioner. Vi kommer att kunna skapa mer trafik. Och, vi kommer framför allt att säkra långsiktigheten i att förse privatpersoner och organisationer med en bra bloggtjänst.

Vi hoppas att du vill vara med och bygga ett stort och intressant bloggnätverk som utmanar traditionella media med oberoende, snabbare och folkligare åsikter och underhållning.

/Blogg Esse-teamet

-------------  

Undrar vad det här innebär konkret för oss bloggare? Jag hoppas i alla fall att bloggen ska bli mer stabil. Att den ska fungera bättre under kvällstid då "alla" bloggar. Och att det kommer lite fler roliga funktioner. Man kanske ska skriva en önskelista på funktioner som man vill ha? Eller vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: annebelle

Jag hoppas verkligen att blogg.se blir mer stabilt så att det funkar att blogga och lägga in bilder även på kvällarna.
Jag tycker också att bilderna blir oskarpa när man laddar in dem på bloggen.
Ha det gott!

2007-04-17 @ 20:26:11
URL: http://annebelle.blogg.se
Postat av: Bim

---> Annebelle: Jag laddar ju i och för sig aldrig upp mina bilder i bloggen. Jag har ju ett fotoalbum på Windows Live Spaces där jag har alla foton. Och sen så länkar jag dit så korten kommer i bloggen. Utom när jag mobilbloggar förstås.

2007-04-17 @ 20:44:56
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0