Sammanfattning Sommarlovet 2007.

Sammanfattning Sommarlovet 2007.

 

Jaha... Då var det över nu då... Mitt låååånga sommarlov på 2 månader... eller 9,5 veckor... eller 66 dagar... är slut redan...

 

När man slutar vårterminen och har hela sommarlovet framför sig så känns det nästan oändligt långt. Fast varje år så går det lika fort. Det här var mitt sjätte sommarlov sedan jag började jobba i Hagsätraskolan, och varje sommar har gått lika fort.

 

Det spelar egentligen ingen roll om jag gör massor med saker, eller om jag knappt gör någonting. Det går lika fort ändå. Inte heller verkar vädret spela någon roll.

 

Ni som har läst min blogg länge, vet ju att jag älskar statistik. Så det kommer ett inlägg till som heter Statistik Sommarlovet 2007, där jag har skrivit upp allt jag har gjort i sommar, böcker jag har läst, filmer jag har sett, och mycket, mycket annat. 
 

Jag är i alla fall nöjd med mitt sommarlov, förutom vädret då förstås... Men vädret är väl inte så mycket att orda om... Det har väl diskuterats i det oändliga den här sommaren...

 

Jag har varit hemma hela sommaren. Vi var ju i Thailand i julas, så det blev ingen utlandssemester den här sommaren.

 

Borzko har bara haft tre veckors semester. Jimmy hade bara ett par dagar semester, eftersom han har bytt jobb. Jenny har jobbat jättemycket hela sommaren. Så jag har ju mest varit ensam.

 

Men jag tycker ändå att jag har hunnit umgås med min familj rätt så mycket ändå. Vi har inte umgåtts så mycket hela familjen på en gång, men jag tycker ändå att jag har kunnat vara rätt så mycket med dem, fast en i taget oftast.

Nu är det 91 arbetsdagar fram till jullovet... ;-)




Statistik Sommarlovet 2007

Sammanfattning Sommarlovet 2007

Statistik Sommarlovet 2006

Sammanfattning Sommarlovet 2006



Kommentarer
Postat av: Nilla

Tänk vad fort sommaren har gått, och jag tycker inte det var länge sedan du skrev att du skulle jobba sista dagen.
Men som sagt, allt har ett slut, så även semestern.
Skönt iallafall att du är nöjd med sommaren, ja förutom vädret då, men i det stora hela.
Jag ser fram emot vår thailandsresa i december, för första gången, ska bli såå roligt.
Men du, skönt att bara jobba EN dag, sen är du ju ledig två igen :) alltid något ju.
Kul att du kikade in på min blogg, kom gärna tillbaks.
Lycka till imorgon.
Kram från Nilla

2007-08-16 @ 20:30:56
URL: http://frutteline.blogg.se
Postat av: Bim

---> Nilla: Ja, den har gått otroligt fort... Förstår att du ser fram mot er resa! Så kände jag det för precis ett år sedan! Har du läst min dagbok från Thailand? Och tittat på mina bilder på Windows Live Spaces? Ja, det är skönt att bara jobba en dag den här veckan! Verkligen en mjukstart! Jag har faktiskt din blogg i mina favoriter nu, och jag har haft det ett tag, men jag har kanske varit lite dålig på att kommentera! Kram!

2007-08-16 @ 20:34:13
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Nilla

Vad kul att du kikar in ibland på min blogg, och ska jag vara ärlig så är jag inne rätt ofta hos dig också :)
Jo jag har tittat på era thailandsbilder, dock har jag inte läst dagboken, men såklart måste jag göra det.
Ha en bra fredag!! (trots att du börjat jobba)

2007-08-17 @ 07:52:51
URL: http://frutteline.blogg.se
Postat av: Bim

---> Nilla: Kul att du besöker min blogg ofta! :-) Och kul att du har kollat mina Thailandsbilder! :-) Läs gärna dagboken också! Jag kunde inte blogga därnere, men jag skrev dagbok varje dag, och så la jag in alltihopa när jag kom hem. :-) Ha en bra fredag du också! Nu är min korta arbetsvecka slut! :-)

2007-08-17 @ 15:09:24
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0